My Weekend :P


I Helgen så var jag & " The Girls "   iväg på kryssning till Mariehamn med båten Viking Line Cinderella =)
Jätteskojigt  och supertrevligt hade jag , me Drinkar & God Mat =) 
    Blev en hel del shopping oxå ..  *hehe* 

och i Söndags så var det vila som gällde , va väldigt Yr i huvudet ..  undra va det kan bero på ? :P

och idag så va jag iväg till stallet , och skulle laga hage ..  inte kul , när det e så lerigt och inte hittade jag min stövlar heller =/  så höll på att fastna i Leran , hela tiden ..  såg säkert jättekul ut när jag försökte komma omkring i hagen , men det gick iaf !  :)  *skratt* 

Fick stänga av hagen på 3 ställen eftersom det såg så illa ut , för mkt att göra på en dag ..  tar nog minst en vecka iaf om man ska fixa hela den hagen ..  *hmmh*   Bättre sysselsättning finns det ju faktiskt .. 

Och nu sitter jag här framför datorn med Ella som sitter tittar på mig ..  *ler*

- matte , kan vi gå ut ?



oh , hon e ju söt som man kan ju inte motstå henne ..  *ler* 

Och Johan e ju på julbord med jobbet , så får se när han kommer hem ..  efter 23.00  iaf ..

Och nu e det bara 14 dagar till  Jul  & ingen snö än ..  *hmmh*    Vill ha snö Nu !  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0