Min Lilla Helg


sitter här denna söndags kväll  och bestämde mig för att skriva lite blogg :)

I helgen så har jag haft Joanna från Enköping på besök , det var jättekul att träffa henne och prata lite tjejsnack =)    kan ju direkt inte prata med johan om vissa saker , som bara vi tjejer förstår oss på ;)

Så  vi tittade lite på film och åt god mat och pratade en himla massa ända in på natten :P

och i går gjorde jag för första gången detta år , Lussebullar , så himla goda ..  får lite julkänsla då ,
men saknar snön ... *ler*   men goda vart dom :) 

och har oxå hunnit med att spela lite World of Warcraft ..  *ler* 
  vill ju att min level 42 hunter , ska bli  70 ..  Nu !!!  *hihi*

och ikväll har man jobbat lite oxå

undrar när snön och halkan kommer ?  *ler*    men det kan ju få vänta tills vi är inne i december ...

och imorn är det Elisabeth och då har jag namnsdag =) 

ha det toppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0