onsdag kväll


Har städat lite grann nu  , ser iaf snyggt ut just nu =) *hehe* 
Johan har inte kommit hem än men det blir väl runt midnatt ;) 
Sitter och kopplar av lite framför datorn ,
men funderar på om jag ska ta lite te och mysa framför tv:n istället =)

Imorgon ska jag iväg och rida  med sööta Baron :P   kul med lite sällskap ,
e ju så tråkigt att rida själv.
Hoppas det kommer flera hästar till i vintern annars kommer det bli jättejobbigt med passen ,
eftersom vi är typ 2 hästar och det är 6 boxplatser lediga ! 
så här finns det platser!

älsklingen & jag så oxå gå på bio imorgon och se på Arkiv X ,
 får se om den är bra .
skulle egentligen gå på fredag men det blev lite ändrade planer ,
för att Arboga medeltidsdagar börjar
idag till på lördag.  och jag ville jättegärna gå och titta på eldshowen på fredag kväll som börjar kl. 21.00 =) 

Men ska nog ta ut Ellis på en kvällsrunda nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0