tråkigt väder...


Hemma igen och tar det bara lugnt :P 

Kom precis hem från stallet , var meningen att vi skulle titta på staketet  & laga det.
Men det var jätteblött i hagen och att det fanns varken trråd eller någonting. 
Funderar oxå på om man ska dela av hagen ,
så dom inte behöver gå i hela den stoora sommarhagen :P
Agneta skulle iaf prata med dom , så får vi se .   
dom där jäkla rådjuren & älgarna ska ju absolut hoppa in & ut ur hagen och förstöra staketet !  =/

I helgen har jag iaf varit hos Maria i stockholm. 
varit och shoppat , b la lite örhängen och böcker :P  Det var rea , så det blev 4 böcker. =)

        

Blev mycket prat och tittade lite på filmer. 



Lämnade oxå en av mina kaninungar , en tigrerad hona som skulle få heta Nadja .
Tror hon kommer få det jättebra hos Maria . 
♥♥♥


Tråkigt väder e det oxå...  *suck*
Ska nog sitta och mysa i soffan och titta på en film...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket =D känns lite tomt dock, lite tråkigt också för jag vill ha långt långt hår hehe! Får proppa i mig öljästtabletter och se glad ut!! =D

2008-08-18 @ 20:41:04
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0