Min lilla Pärla :P


Har precis varit och besiktat min bil  och den gick igenom...  NOT !   *hmmh*
Har ju haft problem med att den skakar när man bromsar och nu på sistone har det även skakat över 90 km/h

Så jag måste byta spindelled / stag på vänster fram + att båda framdäcken var helt slitna
så jag får väl punktering på det vänstra snart .
  och att jag måste åka och fixa någon framvagnställning och balansera om ett par nya däck.
och det är liksom inte slut än ...
alla CO , HC & Lamda halter var för höga ..    blir väl inte billigt det här . 
tur att man har en snäll sambo & pappa som kan sånt :P

Det värsta tråkiga vädret oxå ... 
Regn & åska =/

Tänkte att jag skulle rida Helga lite idag , men får se .
Inte alls kul att rida i ösregn... 
Men hon har blivit jätteduktig på sistone , bråkar nästan aldrig.  =) 

Imorgon ska vi  ( jag & Joanna )
åka iväg till Uppsala och gratulera Daniela på 24-års dagen =)
ska väl kanske få låna  Johans Saab ,
vågar inte riktigt köra Bmw:n  om  det visar sig att jag får snart  punktering eller nåt.
 
&

På söndag är det Swedish Drifting Series . Johan ska vara me .
så jag ska nog följa me och titta lite :P 


nu e det MysDax  med Ellis ! *hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0