it´s friday :P



 

Har precis varit gått en sväng i regnet med Ellis.
Det som är såå jobbigt är att Ella är helt tvungen att gå i alla vattenpölarna :P 
Men hon är duktig ändå.
Var meningen att jag skulle rida vid 10 med Baron . 
men det ösregnade så jag hade ingen alls lust.
plus att det börjar nog bli dax att inskaffa lite regnkläder tror jag och ett par gummistövlar :P 
Har ju inga , man kan direkt inte rida med ett paraply ; ) 

Igår så va vi på Ikea och shoppade lite :P  
Det blev 2 bokhyllor + blommiga vitrindörrar  och ett vitrinskåp ! =)
kommer bli så snyggt  *hehe*  

Blev sen middag på Pizza hut , blev en Forest pizza för min del .. 
den e ju såå god !   *Mums!* 
Och lite bio på det ...


ARKIV X - I want to Believe 

Jag tyckte den var lite seg och dom hade förstört Låten helt & hållet.
kom ihåg när man va yngre och satt och tittade att man tyckte den va så läskig..  *hihi*
liknade mera en polis film , i serien va det ju massa om ufon & övernaturligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0