Måndag



Idag så har det ju varit rätt så fint väder så jag började dagen med att rida ut en sväng ,
Med Baron & Agneta =)
Försöker hitta en bra skogsväg men det är bara en himla massa sten överallt.
Men får helt enkelt leta vidare i skogen..

Har sedan städat lite & kollat på Höök.

Ihelgen så var vi ute i skärgården på kräftskiva hos mamma & pappa =)
blev väl ungefär 15 stycken =)
ha det jättetrevligt , förutom lite ösregn ..  tur så hade dom party tält :P

Blev oxå lite luftgevärs skytte :P 
behöver jag säga att jag är bättre än johan ? :P *hihi*
och han har ju tävlat i skytte :D 
det var lite roligt..  så nu skulle han börja med skytte igen  :P


I veckan ska jag göra...

• Fira Josefine på födelsedagen. (tis)
• träffa ams  (tis)
• Hovslagaren kommer (ons)
• ska hälsa på Maria i sthlm (helgen)


en sommarbild på Ellis .

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är yummiiii =D

2008-08-11 @ 21:30:36
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0