God Jul :)


Sitter fortfarande uppe men ska strax gå och sova ,
 Spelat world of warcraft som en tok :P  *hihi*
Men kul är det =) 

Idag så var vi och shoppade lite , blev en Topp & vit BH till mig , lite kaningodis och mat .
Johan hade ju såklart glömt bort att köpa en julklapp till Bobby , men det är fixat nu iaf :)
Har Bakat lite nu på kvällen , det blev Lussekatter *Mums!*  Är helt galen i saffransbullar :D

Imorn är det julafton , kan inte förstå det.  Tyckte det var 1:a december nyss ;-)
Och den 10 januari blir lilla Ella 4 år , min söta vovve.  :)

Imorgon blir det iaf en lång dag.  
På morgonen ska älsklingen & jag ha lite egen tid tillsammans
och vid lunch ska vi till svärföräldrarna och sen blir det min "familj"  framåt kvällen. 
Fullspäckat schema kan man säga =)


Hoppas ni alla får en jättefin jul , GOD JUL ! =)



Önskar Sandra & Ella


Kommentarer
Postat av: Joanna

Va söt Ella är i tomteluva. Hoppas du fick en trevlig jul.

Mvh: Joanna.

2008-12-25 @ 19:12:02
URL: http://lillaizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0