julshopping med Maria =)


Idag så har jag varit och julshoppat med Maria i sthlm ,
Var på både stinsen & Täby Centrum.
Jättemycket affärer & människor.  =)  så nu är jag helt slut i benen  , hehe
Men nu är nästan alla julklapparna färdiga , känns skönt iaf. 

Men imorn blir det en tripp till Upplands Väsby Centrum och sen åka hem till älsklingen. 
 Saknar honom , trots att jag bara varit borta i snart 2 dygn.  konstigt ;-)  

 på tisdag kommer Cicci & Lilla Nova förbi , ska bli så kul =)  

Känns som tiden har gått så himla fort snart e det jul
och då har vi haft Twister hos oss i 2 månader. 
Men är faktiskt rätt så glad att vi blir av med en vovve.  
Dom är för olika , så det blir bara jobbigt. 
Han är inte  så bra uppfostrad , drar i kopplet heela tiden och lyssnar ibland inte. 
Men han är ju fin , gullig & väldigt kelig.  Ska helst ligga i knä:et   :-P  
så lite plus är det ju ;-)

Men det är ju så att man tycker mest om sig egna hund =) 
Min söta vovve =) 
Har köpt lite Aleo Vera Schampoo & Balsam till henne idag ,
så hon ska få bada innan julafton. 
Hon kommer bli så fin!

                          
 

  

Kommentarer
Postat av: Joanna

Nu har jag oxå skaffat blogg. LillaIzzy.bogg.se

Mvh: Joanna.

2008-12-14 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0