Söndag


Idag så har vi varit i Västerås för att Lämna av Twister till Mamma & Pappa.
Men glömde ju såklart hans filt här hemma , men den får jag lämna på julafton. 
Så det löser sig.
Åt lite lunch på Pizza Hut  , Buffé blev det *mumsigt!* 

Åkte sen till Joanna i Enköping för att lämna av en julklapp och titta lite på Izzy :)
Så att Johan oxå fick se henne =)  så sööt !   kommer ju ihåg när Ellis var valp.
*- hjärtat smälter -*

Fick en T-shirt & en musmatta i julklapp  med Leonberger motiv !  *Happy!*
Har letat efter en T-shirt med leonberger på förut , Men har aldig hittat någon fin.
så jag blev jätteglad , Tack Joanna! :-)

Imorn blir det en tripp till Lindex för att köpa en topp och sen till djur affären. 
Ska hitta en julklapp till Ella och köpa lite godis till mina kaniner. 
Dom måste ju oxå få något gott ;-)


Men nu ska jag julstäda lite mera och äta lite mat med älsklingen :)
Blir nog lite Wow spelande oxå ! :)  *hihi*




Busungarna i snön ute på Landet :P

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad kul att du tyckte om julklappen. Tack för min och Izzy´s julklapp. Hon har undersökt alla leksakerna nu.

Mvh: Joanna & Izzy.

2008-12-21 @ 22:51:17
URL: http://lillaizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0