16:e December


Igår så gick typ hela dagen till att städa , städa och handla mat *Ler* 
Men fint & Rent är det hemma nu iaf =) 

 
Har fått en råtta på balkongen , usch!  Är rädd för råttor & Möss.
Kanske är konstigt eftersom jag har kaniner som oxå är gnagare ,
men lite skillnad är det. 
Är inte speciellt rädd för tam möss & råttor ,
 men dom här "skogs" möss/råttor  vet man ju aldrig me.
Speciellt eftersom denna är i väggen och drar ut husets isolering på balkongen.
Men Har ju mina kaniner på balkongen , så dom drar säkert till sig råttor/möss.
Hade möss i köket förut , men har tagit säkert 4-5 stycken , så dom  har försvunnit .
Fick Möss i lägenheten förra vintern oxå , då sprang dom till och med på golvet..! 
försökte få ella att ta dom men hon förstod inte alls vad jag snackade om :-P

Kan ju inte skaffa katt eftersom både jag & Johan är allergisk för  katt.   
Iaf så var det en kille från " No More " här idag och fixade en slagfälla åt oss. 
Så får vi se om vi blir av med dom.

ikväll så är Johan på Julbord med jobbet , så det blir en filmkväll för min del =)

Har tittat på :

ELLA - ENCHANTED




Jag tyckte den var jättebra , Lite " Cinderella"  över den =)
En magisk kärleks historia ...


back to the Movies ;-)

Kommentarer
Postat av: Joanna Gornic

Visst é den bra. Kan kolla på den flera gånger.

2008-12-17 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0