Äntligen Fredag !


Idag så har jag varit och jobbat på resturangen lite , så kul =)  
fick tyvärr lämna Ella ensam , men hon blev jätteglad när jag kom hem ,
alltid lika kul att veta att vovven blir alltid lika glad att se mig , 
spelar ingen roll om man är borta 4 timmar eller 4 minuter :P

Ellis & jag var sedan en sväng till Lilla Helga  och pysslade om henne ..  blev ingen ridning  va helt kolsvart ute ..
Vetrinären hade iaf varit hos Frasse och tagit lite blodprover ,  får se vad dom säger.
tyckte han såg fortfarande hängig ut , stackarn ! =/ 

Imorn bär det av till rimbo ,  kommer hem på torsdag kväll..

Har precis bakat sockerkaka *Mums!* 

image46


ha en jättetrevlig helg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0