En vanlig Torsdag ..


Var på konsert igår och kollade på MEGADETH ! :P   
  Dom hade 2 förband   " EVIDE   &  AVATAR "    
Det var jättekul och helt toppen att få se Megadeth !   
Men fick inte höra min favoritLåt   " Of Mice and Men "   
men den var ju massor av andra låtar som oxå va bra :D    

Sen när vi skulle hem , körde vi såklart vilse i sthlm..  *suck!*
Det var dimma och söderledstunneln + några broar va avstängda ,
det var ju just typiskt *ler* 
Men vi hittade ut till slut  , så vi va hemma till kl 02.30  *ler* 
tyckte synd om johan som skulle upp och jobba kl 07.00 , fast han åkte vid 09.00  istället  ,
har har ju flextid , vilken lyckost !  :P

och nu på kvällen så va Johan & jag iväg och simmade lite .. * så skönt ! *  =)
och skulle sedan iväg och ta in hästarna ..  men dom ville
verkligen inte inn ..   utom Frasse :D 
så det tog typ en timme extra , eftersom det var så lerigt och kolsvart !
och jag hade bara en pannlampa men inga bra skor =/ 
får åka och köpa ett par gummistövlar , tror jag  *ler*

sen när Ellis & jag kom hem blev vi bjudna på lite kvällsmat av min älskling <3
han är så underbar!!



image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0