Nu e ja hemma igen ... =)


Ja , nu e jag hemma igen från Lilla Rimbo =)
Vi Var lite hundvakt , kattvakt , kaninvakt osv.   Men det var skoj att få bara ta det lugnt i naturen :P
Dom bodde oxå precis bakom ett stort Islanshäststall , dom är ju så fina ! 
så dom kom ofta och töltade förbi , blev faktiskt jättesugen att köpa än.  men jag kan ju inte ha 2 hästar ;)
och dom kostar ju oxå omkring 50.000 :-  och det är ju pengar jag inte har ..  *hmmh*

Men vi åkte en sväng in till Norrtelje och kollade runt lite i stan och fikade .. 
hittar ju inte alls där längre =/  men hittade iaf tillbaka till bilen efter ett tag =) 

var lite och kollade lite på Bokrean  , hittade en bok med Camilla Läckberg - Tyskungen.
     tycker hon är så bra .. =)
Håller på och läser Stenhuggaren just nu , så nu har jag både Olycksfågeln & Tyskungen att se fram emot :P
och den 28 maj så kommer ju en ny bok ut  " sjöjungfun "   =) 

Fick The Sims 2 Fritid igår , så nu spelar jag som en tok ! *haha*  nejdå ;)
Men lite grann iaf =) 

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0