the weekend :P


I helgen så var jag hos Maria i sthlm ,  vi kollade på film   " Fiendens Fiende "   .
Visste ju inte då att det var en serie med Peter Haber på 8 timmar  *ler*   Men den var bra ändå :P
På lördagen så var vi till Täby Centrum , Kista Centrum & Upplands Väsby Centrum ..
Men jag tror att hela stockholm hade bestämt sig för att shoppa just då ,
 för det fanns knappt några platser  '*suck* !
Åkte och så en sväng in på Arlandastad  " MAXI "  och kollade runt lite ..    Köpte en Mascara :D
     och sen kom vi ut i snön , säkert 10 cm  och det snöade fortfarande ,
så det var bara att ta det lugnt och köra  hem till Maria.
  Men en sak är säkert ! , stockholmare kan inte köra bil när det blir halt ..  för det låg massa bilar i diket .
    
Och Idag så har jag varit hos min lilla Helga i stallet ,
och mockade och fyllt höpåsar , typ 20 :P
borstade av henne lite , men ville inte ut och rida eftersom det var så himla halt ,
och hon har varken skor eller broddar bak , så hon fick vila istället .

Var sedan med johan och simmade lite i badhuset , blev ca 50 minuter  *skönt*
fast nu har jag lite ont i benen , men då vet man iaf att man har gjort lite nytta idag :P

Och imorn är det MEGADETH  i sthlm  *Wiee* 
ska oxå hämta Ella hos mamma & pappa imorn , saknar mitt hjärtegryn <3


Lilla Ella bland Löven :P

image40




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0