*hmmh*


 

sitter och funderar  lite på vad som händer i veckan ..  på tisdag är det One Tree hill !  :P

Igår så var vi iaf  hos johans faster , för hennes man fyllde 60 år , och hade öppet hus ,

så det var trevligt med smörgåstårta  och  kladdkaka :P  *mums!* 

mycket personer var det ..  dom räknade med att det skulle komma mellan 80 - 90 gäster .

Men hann nog inte med att hälsa på alla ,  kände ju bara några stycken ..

sen så kom mina föräldrar på besök , för dom hade köpt Linfrökaka till Helga ..
så nu klarar jag hela vintern *ler*  90 Kg var det tydlingen =)
så jag fick hjälp att sätta upp hennes nya krubba och saltsten oxå. 

Sen åkte vi hem och tittade på film ..  såg   " Irene Huss : tatuerad Torso "  den va bra =) 

har inte gjort så mycket idag , sovit och spelat lite World of Warcraft ..  kommit upp till level 51  går lite segt ..  =/

var sedan på stallmöte  och pratade om att det ska komma en ny häst på tisdag och eventuellt en Tinkerhingst.. 

ska nog iväg och shoppa lite kläder imorn , om jag hinner och simma lite :D

ha en lugn och skön söndagskväll ! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0