Min Torsdag =)


Idag så har jag varit mycket i stallet  , kollade på när dom höll på och rida på den nya hästen  " Embla "  heter hon ,
en vit halvblod/Arab ,  men det gick inte alls bra ..  hon ville absolut inte gå ifrån stallbacken från dom andra hästarna..  *ler*    så hon ska lämnas tillbaka till sin ägare på lördag..  eftersom dom hade henne bara på prov , och det gick inte att rida henne =/      0ch ikväll kom det tydlingen  en annan häst ,
ett halvblod på 15 år :)  får se hur det går denna gång =) 

skulle rida en sväng på Helga hade jag bestämt men hon hade satt skon så konstigt , så den satt fast med sömmarna på ena sidan , och på något sätt hade hon lyckas vrida den ..  så den satt stenhårdt fast ,
så det blev bara att ringa hovslagarn ..  så nu har har hon skon tillbaka igen :P

Och ihelgen ska jag iväg till sthlm och hälsa på Maria =) , ska ut och shoppa  *wiee*
 

ha en SuperMysig helg ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0