Full Fart ! :P


Igår så va vi ( jag & Joanna) och lämnade lilla " Saga "
hos min mamma & Pappa som ska
ta hand om henne från och med nu =) 
Hon va nog väldigt nervös , så det hände både det ena & det andra..

åt lite rabarberpaj med maräng och vaniljsås hos mamma..  =) 
Mumsigt värre ;)

åkte sedan hemåt och lämnade av joanna i Enköping och åkte sedan
mot stallet för att titta till Helga lite .
Med henne va det bara fint =)  åkte sedan iväg och grillade med 
Zara , Bobby , Veronica & Jimmy =)
Gick väl sådär med grillningen , kanske va det för att det var Bobby som grillade? =)
Men skoj va det ändå !  Ellis fick oxå vara med på ett hörn  *Ler* 

Idag så har älsklingen & jag varit och ätit Lunch på Sibylla
och sen åkte jag till ams och pratade med dom.
Johan är i Garaget som vanligt , får se när han kommer hem.  *Ler*

Ska iaf hinna och åka förbi Helga en sväng sen , måste rida lite  tror jag :P 


Nästa vecka blir det nog en sväng mot Gotland !!! :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, tror inte att Robert ska hålla på med grillar. ;) Verkar ju inte gå så bra... Oh, lät jättemysigt med Gotland. Är ju så fint där. :)

2008-07-11 @ 20:54:07
URL: http://mmems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0