Power Meet :P


En kväll på Power Big Meet :)

Tyckte att inne i stan att det var massor med folk , men lite med bilar.
Vi åkte iaf först ut till " Hälla " och åt lite mat på Pizza Hut =)  Ellis va förresten jätteduktig! :)
Hon gick så snällt bredvid mig  *Ler*  fick hälsa på några hundar oxå. 

Det fanns ju förstås lite fina bilar , en Sk*tsnygg bil som va Lila i olika nyanser =) 
så den sa jag åt johan att jag vill lacka min bil så :D   eller han skulle lacka den så ;)

Kom väl hem lite över 01.00 på natten..  Gissa om jag va trött då :P

Nu ska jag iaf åka till Helgis och titta till henne lite =)  Ge henne lite mat & så .
Får se om hon har rymt ur sin hage , då får vi väl bygga en ny .

idag blir det nog att bara softa :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0