Halloween Vs Halloween unrated ??

Princess Mononoke är Toppen! =)

 

Har mest tagit hand om min söta envisa häst .
  Hon ska ha medicin morgon & Kväll och nytt bandage varje dag.
Men hon vill ju inte alltid hålla upp hoven ,
 tror mest att hon har fått för sig att vara på tvären och hon är ju så himla envis..!
Ibland känns det som bara tålamodet rinner iväg .  Men det e ju för hennes eget bästa.


Har haft Joanna på besök igår och vi tittade på Halloween Unrated  med massor med ljus :)
Fast blev ju direkt inte så rädda , slutade med att vi jämnförde skillnaden mellan den
här & den gamla Halloween filmen :D *skratt*   
men den var okej , Tror ändå att jag tycker om den gamla med Jamie Lee Curtis =)


   VS. 

Såå idag har vi tagit hand om Helgis som vanligt  och så drog vi iväg mot Uppsala för att jag skulle

hämta Ellis hos mamma =) 
stannade till i Västerås och åt Lunch på MAX  och köpte ett halsband till Ella som det

står ELLA på  =)  Och ett svart läderkoppel . 


Fick en Rabarberpaj av mamma , är helt såld på dom :P  *hehe* Dom är ju super Duper goda ! :P


Var upp till Helga på kvällen och gick en liten sväng med henne ,
Nu haltade hon typ inget alls =)

I helgen är den Power Big Meet som gäller , iaf enligt johan :P
Är ju World Dog i sthlm på älvsjö mässan , hade lust att gå och titta på leonbergern ,
Men det blir nog inte så =/ ¨

på onsdag ska jag in igen till strömsholm med Helga ,
och ta nya röntgen bilder och träffa hovslagarn .
får se hur det går .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0