Varmt & Iron Maiden :)


Himlar va varmt det e ! , vet att man ska inte klaga men det gör jag ändå! =)
Vore väldigt skönt med en iskall dusch just nu , får se om jag gör det :)
Ikväll blir det iaf älsklingens goda pannkakor med Glass och en tripp till Stallet =)

IRON  MAIDEN
Var jättebra , fick höra många favoriter =)
Även Avenged Sevenfold va grymt bra :P
Fast
Lauren Harris va väl sådär ..  inte riktigt min typ av musik.


Imorgon bär det av mot skärgården till mina föräldrars sommarställe ..
så där ska vi vara över helgen..
( Jag , Ellis & Joanna )   :D



Kommentarer
Postat av: Sara

Filmen var grymt bra =) Heath gjorde verkligen Jokern, synd att han inte finns mer =/

2008-08-04 @ 08:23:56
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0