Lördag/söndag


Lördag

Har jag haft  några tjejkompisar på filmkväll och lite födelsedagsfirande =)
Fick massor med fina presenter :)  känns som en riktig "Ljus" födelsedag , har fått en massa ljus.
Men jag älskar ju ljus och många va Lila :P  *hehe*  dom måste verkligen känna mig :D

Blev en hel del med filmer   Twister , H20 Halloween & det Levande slottet .
bjöd  på Drottningpaj med vaniljsås *mums!*  och drinkar & snacks =)  *hihi* 
Hade en jättetrevlig kväll med mycket bus & Skratt :D 


Söndag

Fick en av mina kaninungar sålda , en fin liten flicka fick komma till en ny familj i Arboga.
Med en kaninkompis som sällskap hos 2 flickor.  Jag tror att hon får det toppen där =) 

Åkte på kvällen och kollade på riddarträningen med Cicci.


Kommentarer
Postat av: Victoria

aj då :/

låter inte kul

2008-06-29 @ 21:45:09
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0