Tisdag



Idag så har min underbara pojkvän bjudit mig på lite lunch på Resturang Ågården i Arboga , Han är så gullig =)
  Blev lite äppelpaj sen ..  *Mums!*   Fast just nu är Rabarberpaj min favvo =)  *hihi*
Få se om lilla mamma kan fixa lite åt mig till min födelsedag , som är på fredag :P

Sen har jag fortsatt med och städa , möblerar lite om.  och jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra...  *hmmh*
Ska be om johan´s hjälp o sätta upp gardinerna sen ,   hakarna som dom ska sitta i .  sitter som F*n  :P
Och mitt tålamod är inte så långt , då brukar sakerna gå sönder istället *hehe*   så då får han fixa det istället . 

Men nu iaf en kaninunge borta , bara 3 ungar + Leja kvar.  
Känns så tråkigt att man måste sälja sina bebisar , men dom är helt enkelt för många.
så det är nog det rätta att sälja dom , till ett bra hem med mycket kärlek =) 

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0