helgen


 
En sammanfattning om min helg... 

Fredag

Var ju så väldigt fint väder , så vi tog och lånade svärfar´s lilla öppna bil.
Kommer ju aldrig ihåg vad den e för sort , men en Engelsk bil är det :P
Tänkte ju ta en massa bilder , men glömde ju  både kameran & Mobilen hemma.
Men det blir nog flera gånger ;)

Tänkte iaf ta en tripp till Strömsholm på Picknic , men det var ju helt packat ,
Det var ju hästtävlingar där .  och det kostade rätt så mycket att gå in.
Så vi åkte vidare istället  .
Stannade vid ett hamncafé  istället , massor med seglingsbåtar va det där iaf =)

Åkte sen vidare till Slagsta Glass i Eskilstuna och köpte en Examens snäcka :P 
* SuperGott *  ! =)

Åkte sen och lämnade bilen och hämtade Ella och tog med henne till
Arboga´s Hundbad , både Johan & jag badade och Ellis  simmade typ runt  i cirklar runt oss.  *Ler*
Hon är så sööt , när hon simmar . Min Lilla vovve :P

  

Blev en sen kvällsmat med Fläskfilé och Hasselbackspotatis *Mums!* 
ibland är det bra att ha en karl som gillar att laga mat ;)  hihi

Lördag

Tog det mest lugnt  , men det blev lite diskning & tvättning.
kollade mycket på McLeod´s Daughters & One tree hill.
Gäller att passa på när karln är i garaget ;) *hehe*

Var iväg på kvällen till Helga , var meningen att vi skulle hoppa lite hinder.
Men Helga hade tappat ena framskon =/
Får ringa hovslagarn imorn  , så får vi se .

En riktig lugn & skön Lördagskväll ;)

spelade lite WoW  oxå :D


Söndag

Har bara lugnt idag oxå :)
Blev en skogstur med Ella , inte så länge för det e så varmt för henne.
Spelat lite WoW , måste ju hinna ikapp johan :P

ska strax åka till västerås och möta upp Joanna .
Så det blir nog en lugn & skön söndagskväll *Ler* 

ska nog iaf hinna me och åka och bada med Ellis , tror hon längtar efter det :)


Tycker hon ser jätteskoj ut på den här bilden :P

angående det där GräsMunkorgen som jag hade köpt till Helga ,
så gick den sönder efter ett dygn ... *suck!*
så jag har ringt idag till Hööks , men ska åka in till dom i veckan.. 
lite dåligt tycker jag , tycker inte att sakerna ska gå sönder efter ha användt den i 24 timmar..
Men får väl se vad dom säger. 


Ha en trevlig söndags kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0