Min Helg



Fick min fina Tv i fredags , är så glad!  =) 
kollade förut på en samsung , men den var tyvärr slut .
Fick bli en Philips 42 tums FullHD Tv , så nu sitter den på väggen här hemma och är så fin! 
Och ett Samsung´s hemmabio paket , snacka om ljud :D

Ellis blev lite fundersam första gången , då det kom ljud från alla håll *Ler*  Hon är så söt! =)
Men jag är jättenöjd =) 

Var oxå en sväng in på Hööks , och köpte flugspray och nya ridskor.
Skulle köpa ett starkare bett till Helga , men såklart så glömde jag ju att mäta bettstorleken.


på lördagen  så tog vi det mest lugnt , var ju så himla varmt  + 29 grader typ.
Tyckte så synd om Ella , när det var så himla varmt.
Blev en sväng till Åsby och handlade lite blommor och köpte en glass *Mums!*
Blev en middag´s pizza på Verona i köping och sen hem eftersom vi skulle få johans kusin på besök.
Fast jag åkte och red med Zara på kvällen , fast Helga ville mest bråka och verkade väldigt trött ,
kan ju bero på värmen .  

och Idag har Joanna , jag & Ella varit på hundutställning i Uppsala. 
Det var skoj , och jättevarmt ..  Tur att det fanns mkt vatten till Ellis.
Var med i utställningsklassen , men kom inte så långt.
Eftersom Ella är inte så förtjust i karlar , så var det ju såklart en manlig domare.
Och han kom knappt i närheten av henne ..  så det är ngt jag måste träna med Ella.

Får sätta en skylt eller ngt på henne    " Karlar klappa på mig "   eller ngt sånt ;) 
Men hon får duktig ändå , fast det var mkt folk och vovvar. 

avslutade kvällen med ett dopp på Malmön´s hundbad .
var mkt hundar där att leka med i vattnet  =)   
Och Grillning blev det oxå :P 

Men nu är det snart dax för sängen..    Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0