Måndag


Kom hem i Lördags kväll  efter en midsommar ute på landet.   Blev mycket grillning , som jag  Älskar!
 Jag fastnade såklart för att spela WoW , typiskt mig :P

Igår så va jag upp till stallet med Cicci och red Helga lite grann , hon var typ jättepigg *hehe* 
fast hon hade bara stått i lördags , för i fredags var hon utlånad till Cicci´s pojkvän  *ler*  men det låter som det gick bra .
Men hon var iaf väldigt ivrig i galoppen :D 

Har sen städat för fullt och möblerat om , så det blir idag oxå , hann ju inte allt igår.
+ att Hovslagarn kommer kl 11.30  för att sko om Helga .   kanske blir lite ridning sen...

Har nu satt ut annons å Blocket om att sälja mina 4 kaninungar + Leja ( Mamman ) .   Blir för mycket kaniner.
har tänkt och bara behålla Hampus & Philippa .  

♥ Den Gråa kaninungen är redan såld. 

4 veckor



6 veckor
 


8 veckor



Hampus med ungarna , Leja , Hampus
  

♥♥

Dessi & Alvina - - -   så sööta :P
 

Men ska dra mig till stallet nu .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0