Soligt värre ;P


SOL , SOL , SOL = Helt Underbart ... =)  *hehe*


I Tisdags var det ju meningen att vi skulle städa höskullen , men det var typ ingen som ville
pågrund av det vackra vädret .
Eller dom som hade bestämt att vi skulle städa , hade glömt bort det :P
Så det var bara jag & Cicci där , så vi passade på och mocka ut hagen lite.

Åkte sen och tog en fika med Ellis på stadsgården.
Blev en äppelpaj´s bit för min del  *Mumsigt*

Åkte sedan upp på kvällen och red.
gick rätt så bra , blev lite fight ibland :P

Onsdag

Så tog Cicci & Jag en tripp till Hööks i Västerås.
Blev ju lite saker .

• En nytt svart träns m. tyglar
•  Ett Pelhambett
•  Pelhamsdelta
•  Greenguard full

Det sista är typ en munkorg , för att hästen inte ska äta så mycket gräs ,
som helga eftersom hon har haft ett kraftig fånganfall , så får hon ha en sån .
Känns ju lit elakt , men det är ju för hennes eget bästa .

Ser ungefär ut så här , fast min är svart.


Åkte sen förbi " Billiga Nisse "  och köpte
ett stort ben till Ellis.
Och en Lila grimma till Helga som det står Crazy på ;)

Åkte sedan hem och åt lite mat  och sen upp till stallet för
att prova det nya bettet & tränset =)
Hon blev jättefin ! 
Gick jättebra att rida henne , var väldigt het i galoppen :P  *Hehe*

Satte på henne " Gräs munkorgen "  så får vi se om hon har på sig den ikväll.


Idag ska jag nog tvätta lite grann och måste iväg och träna på gymmet ikväll känner jag .
Sen blir det upp till Helga en sväng =)

Kramar , har det bra i det fina vädret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0