Lördag =)


Igår så var man på möte i 2 timmar , var faktiskt inte så illa som jag hade tänkt mig ..  :P
 Sen gjorde jag inte så mycket . 
Kollade på film  Irene huss 2 : den krossande tanghästen  ,  den var bra =) 
Sen kom johan hem och vi gjorde flygande Jakob , *smaskens!*

spelade en himla massa Battlegrounds  i WoW  , vill ju ha min War raptor  :P 

Idag så va jag till stallet  och fixade lite .
la b la in nytt spån till Helga och fyllde en massa höpåsar  ( 14 stycken )
sen kom Helen som kanske ska ta hand och rida Helga  medans
jag är i indien ..   :D

Annars händer det inte så mycket , ska iväg och jobba imorn =)

På måndag ska jag på möte igen och sen till Doktorn ,
mina mediciner är ju slut så måste ju ha mera .

Sen på tisdag ska vi ju iaf iväg och skaffa visum och vaccinera oss =) 


Ha en Toppen Lördagskväll !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0