Måndag...


 

idag så va jag in på Ticket och skulle kolla lite på resor till Indien - Goa ..
och frågade lite om visum krävs & så , och det gjorde det ju .  Så nu måste vi se till att fixa det oxå. 

ska bli jättekul att få åka iväg till värmen i 2 veckor =)   , det var tydlingen 38 C  igår   *hihi* 
blir tydlingen varmare ju närmare  sommaren , så vi får se hur varmt det är när vi är där :)

Och sen va jag  iaf till Arboga och skulle äta lite lunch med killen .. *ler* 
och runt 1 kom jag till stallet , till lilla Helga ..  
skulle rida ut med Cicci men hennes häst började halta eftersom hon hade ingen framsko , så det blev bara att vända hemåt igen ,  tur va det ,  kanske eftersom det blåste rätt så mkt så helga blev helt tokig :P 

har haft mina funderingar , men har ännu inte riktigt bestämt mig ..
  kanske ska sälja Helga ..   men kan ju aldrig bestämma mig .
  Hon är ett riktigt charmtroll , som har sina goda & dåliga sidor ,
men ibland känns det som vi inte riktigt passar ihop , så vi får se .

Imorn ska man iaf på möte , så tråkigt ...! 

Ha det toppen ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0