minnen...


Sitter i mitt gamla rum , i min gamla vattensäng  och skriver i Blogg :P
Mysigt och driver fram gamla minnen , när jag tittar på mina lila tapeter med hjärt bård på =) 
inte för jag längtar tillbaks hit , men på ngt sätt känns det som man är 17 igen ;)  hehe

Och imorn ska jag hem igen till lilla valskog , hovslagarn kommer kl 13.30 , så det blir väl att åka ifrån Uppsala
vid 10.00 iaf =) 

Idag ska har vi haft en heldag i stockholm , var på indiska ambassaden och skaffade visum och det gick jättebra ! =)   Var oxå och tog vaccin mot Hepatit A  och Polio  :P
blev mkt fikande och kolla på kläder , hittade 2 snygga toppar , Rea var det oxå  typ 99:- kr / styck =) 

Var mycket folk i sthlm fick se massa militärer och vaktparader :D

Fick en tidig födelsedagspresent av Mamma , en Ipod ! =) 
så fin & Rosa :P 
Tack , Mamma !!  =)

Så nu blir det bara att lyssna på musik ..
 


image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0