My Weekend ..


Om Min Helg ..


Fredags :  då var johan & jag ut och åt mat på Athena , så mysigt =)
    skulle egentligen gått på bio oxå , men tyckte inte att den fanns ngt att se direkt ... 

Lördag :  var vi iväg och tränade på förmiddagen , känns mkt mera om man inte hade ätit ngt innan ..
magen kurrade hela tiden , typ :D 
sen va vi bjudna hem till svärfar och åt en räkBomb  ( räkmacka )   jättegott :P
speciellt om man får göra dom själva . * hehe *

åkte sen hem och städade ut typ hela förrådet , klädkammmaren  & lägenheten .. 
får passa på när Ella är hos svärfar :P   så nu är det så fint så :P 

kollade på melodifestivalen , tyckte mest om Sanna Nielsen , fast Charlotte går väl oxå :P

Söndag :   Var iväg till Helga , och red ut med henne i det fina vårvädret  :P
                  Tog sen det bara lugnt =) 

Måndag :  Var ute med Ella på en långpromenad , fick ta hand om johan oxå ,
han blivit förkyld , stackars pojke .. 
Bara han inte smittar mig , för jag vill minsann inte bli sjuk om jag ska åka till Indien om 9 dagar ...

Tisdag :  Så nu sitter jag här och skriver lite Blogg :P
Men jag ska strax åka iväg och shoppa lite med Joanna i Västerås , ska bli kul =) 

Så passa på och gå ut i det fina vårvädret ..!



Helga 2008 03 16

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0