19 maj


 Idag har det varit fint väder med sol & blå himmel , men inte så jättevarmt..  Hoppas värmen kommer snart!
  Längtar så , efter sommaren ♥

Idag så va jag och lunchade med pojken , blev en Ost & Skink Sallad med äpple Juice  =) 
    Åkte sen upp till stallet med Cicci för att ta en ridtur i det fina vädret ..!  =) 


Så vi var på väg och hämta Dessi & Helga , och håller på och sätta på Helga sin grimma..
så kommer jag ju på ...  att jag har mina Foppa tofflor på mig och det var typ genomblött i hagen :P 
  Tokig man kan bli ;)    Som tur hade jag ju mina stallskor i bilen =) 

Blev en tur Barbacka , bra för balansen iaf =)   provade att galoppera och jag trillade faktiskt inte av !  ;)  *hehe

Volvon gick oxå igenom besiktningen på blankt papper..!   det kunde man ju aldrig tro ;) 

Kom precis hem från gymmet  , blev lite konditions träning och styrketräning :P
Ska fixa lite mat strax , blir Pannbiff med kokt potatis ..  *Mums!*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0