Måndag

image82





Idag så  har jag varit ovanligt trött , undrar varför ?

Var iaf på riddarträning igår , va jättekul att kolla  hur det gick & så  =)
va en flicka me en shetlandsponny me ,  såg så  * Gulligt*  ut :P

Bosse/Sara från vårat stall va me , tyckte dom var duktiga för att vara första gången =)
och så  karlns kusin Helen & Emil  , han va e gullig nordis som bara skulle prata hela tiden :P 
  Han va då inte rädd för nått.  :D 

Idag så var det meningen att vi ska skulle rida en sväng  Cicci , Helen & Jag  
på   Dessi , Emil & Helga .
Men Helen va me om en bilolycka , så det blev inte så .   tur att hon inte skadade sig iaf.

Cicci & Jag red iväg på en liten tur. 
 Imorn ska jag nog dra iväg Helga på en längre tur , har blivit alldeles för korta turer på sistone ..   *Ler*


Var iväg på kvällen till gymmet ,   så det blev lite styrketräning , gå på motionsbandet & simma :P
så nu har vi precis ätit och kollat på Die Hard 2 :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0