Sen torsdags kväll :P



Idag så var jag iväg och lunchade med johan ,
 det fick bli  en Rostbiffs smörgås med potatissallad  * Min favvo *  =)
Johan köpte ost / skink sallad .  Brukar oxå köpa dom förut , 
men dom har ju ändrat om dom som mycket och lagt i  morötter , som jag allergisk mot .. 
kan ju egentligen köpa endå och ta bort morötterna ..  Men det e jag väl för lat för :P

Vi åkte och stannade till vid Kvarnsjön och hade en liten picnic ,
 bara vi två och lilla Ella .  så mysigt <3
Ella är ju så söt när hon rusar i vattnet och sedan upp igen i full fart och ser så glad & nöjd ut
Måste ta kort på henne i vattnet någon gång , men glömmer jämt kameran , typiskt!

Åkte sedan och red Helga en sväng , Provade en hjälptygel - Halsförlängare ,
så hon inte ska slå upp huvudet .
Som hon gör ibland , speciellt när det är jobbigt eller ska bråka.
Gick jättebra och man behövde inte längre ta så mycket i tyglarna :)   Ska nog prova ett tag med den :P 
Hon var så duktig , min sötnos :D




Var sedan hem till svärmor , och blev bjuden på pannkakor med blåbär ..  *Mumsigt!*
och kollade på semifinalen av eurovsion.
Sverige gick iaf vidare , det e ju huvudsaken ;) *hehe*

ska hoppa i säng nu ,  Natti , Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0