Torsdag/Fredag


Igår  på kvällen så red jag iväg på mitt lilla odjur " Helga"  , hon tycker inte alls det är kul att bli riden själv..
men ska försöka rida varje dag nu ..  så kanske hon lugnar ner sig lite .
utan att börja bråka , backa ner i diken och sina 90 graders vändningar..   för det går ju bra efter ett tag..

igår så kom vi först typ till vägkorset , ca 500 meter från stallet och då skulle hon minsann vända och backa ,
*suck!*  men skam den som ger sig !!!  *ler*  blev väl en runda på 45 minuter   och hon blev helt genomsvett ,
kändes som jag oxå blev det ! ;P     men det var ju lite över 20 grader oxå =) 
så det blev en spolning och ut till hagkompisarna.

åkte hem och karl hade fixat lite mat..  *mums!* och kollade på Höök :)

idag så ska jag iväg och köpa lite flugspray till Helga  , ta en sväng ut  i skogen med henne ,
iväg och träna på gymmet med lilla gubben :P


image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0