Lördag + söndag


 
Den här helgen känns det som om man har mest tagit det lugnt , kan ju vara skönt det ibland oxå ;)
Kollade på Eurovision igår med svärföräldrarna då Johan skulle vara med " Boysen " och spela Guitarr Hero 3 
 Tyckte om Islands & Albaniens bidrag , det var fina låtar :P


Idag så har vi varit på Picknick  vid Slussen och åt en baguette i det fina vädret + 17 grader  , Härligt!
Kändes faktiskt mycket varmare , gick en sväng med Ella längst vattnet  .. ♥

Var sedan en sväng till Helga och Red henne , Blev mycket bråk  men tills slut va hon jätteduktig  *ler*
Idag så ville hon inte alls komma i vänster Galopp , och det är ju hennes bästa varv  och höger är hennes sämsta.
Men hon gick jättelätt att komma i höger galopp ... ?   kanske fått solsting ? ;)

Johan tog en skrittrunda oxå , gick Toppen! 


På Tisdag & Onsdag blir jag hästvakt då Cicci ska iväg på kryssning , ska väl försöka mig på att Longera Dessi ,
Vill helst inte rida henne , då hon får för sig att  sparka med bakbenen & bocka när jag sitter på :P



Längtar till på fredag då jag får min nya tv  *Wiee*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0