Tisdag..



Jag tycke One Tree Hill´s Finale va bra ,
Synd bara att man inte får veta vem egentligen Lucas ringde på slutet  är det
Brooke ? Peyton ? Lindsay ?

Vill ju veta.. ! 

Annars så var jag en sväng till Helga , mellan alla regnskurar.
Regnade typ hela tiden men under tiden vi red så var det uppehåll och solen tittade fram :D

Jobbade på med mina volter , och få henne att gå i form .
Gick faktiskt riktigt bra ..!   Man blir ju så glad när man ser att det går framåt =)
Galopperade längst vägen i typ det höga gräset ,
Hon verkar  ömma om man Går/ springer på den hårda vägen .. *stackars Helga*


På kvällen bjöd johan mig på Lövbiff och Hasselbacks potatis * Mumsigt *
och kollade på Hitman , den var bra :P

♥♥♥




Good Night... 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så mycket! =)

2008-05-21 @ 11:17:48
URL: http://justbe.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltid skoj med framsteg =)

2008-05-21 @ 11:56:23
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0