hemmakväll



Har precis ätit lite av pappas köttgryta & Ris  *Mumsigt*  
Så sitter och funderar på vad jag skulle vilja se för film ,
sen är det ju Höök kl 21.00  , Det måste jag ju se :-P   
Ringde till media markt idag iaf .
Har lämnat in min hemmabio system för att den tog inga dvd skivor
och det stod bara " error disc"
Men nu har den varit inlämnad i över 4 veckor.
Tycker den borde få komma hem snart *Ler*
Köpte ju den i somras så man tycker ju att sakerna borde ju inte gå sönder så fort ,
Men det var tydligen väldigt ovanligt på den produkten.
Alltid ska man ha sån tur !  *hmmf*

Fick hem Nya Tomb Raider - Underworld idag , men det vägrar funka :-(  
På min bärbara hackade det bara =S   Så har lånat johans dator , får se om det funkar där.
Kan ju alltid hoppas på det bästa =)


Kommentarer
Postat av: MOA

åh, tomb raider är så sjukt kul! :D

2008-11-20 @ 19:45:32
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Sv. Zamme älskar också vinter och snö men han fryser så han skakar ibland haha =D

Måste vara jobbigt med en vovve som har så pass tjock päls så man måste gnugga honom torr =S men vi älskar dom ändå hehe.

2008-11-21 @ 12:42:14
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0