home


Nu är man hemma igen =)   Känns skönt att få träffa min älsklings pojke ♥
Så i helgen så lär det bli lite städning , sätta upp julgardiner & så=)
Håller på och säljer lite på Tradera så fick 3 sålda bud igår  :-D  
Men måste ta mig i och lägga ut allt annat oxå!  Får inte plats ,
är fullt med hästsaker i förrådet ,
Johan blir väl trött på mig snart ;-) *skratt*  

Men jisses vad mycket snö det var ute på Landet !!!  Gick upp till knäna .. 
Tog en promenad på omkring 40 minuter , var helt slut i benen efter det ...!
Men vovvarna tyckte det var jätteroligt att springa i snön , tog en massa bilder också =) 

När dom  busar och retas med varandra får man dom tankarna att
dom kommer verkligen sakna varandra när Twister åker hem.
Men det är ju ett tag kvar ,
Hans familj kommer hem den 23:e December ifrån Thailand.

Men nu ska jag se till och städa lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0