Ny Vecka..



Har inte hänt  så värst mycket idag , tråkig dag helt enkelt.
Har spelat WoW  och pussat på vovvarna :-P  
Sen gick älskling & jag med vovvarna i 5 km spåret . 
Var en himla massa joggare  och vovvar ute i spåret.
Alla tänkte kanske samma tanke !?!

Sen åt vi lite våfflor :-P  * Mums* 

Imorn ska jag iväg och leta rätt på en fin topp att ha på kryssningen :-P
Känner för det iaf , men om jag hittar någon.. 
Det är en annan fråga ;-)
Är så kräsen , så är helt säker på att jag kommer hitta något.
Miss Positiv *hehe*

Ska iaf lämna vovvarna hos pappa på onsdag ,
och hämta dom eventuellt på söndag.
Så får vi se om dom är lagom bortskämda då ;-)


Men ska surfa vidare nu ... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0