Tisdag



Idag så har jag mest pysslat lite i stallet , mockat ur Helgas box. 
Som jag skulle ha gjort för rätt så länge sen ,
 men har ju boxplatsen kvar till sista november iaf.
Måste bara göra rent väggarna oxå ,
lär nog ta med hett vatten hemifrån och en rotborste!
Finns ju bara kallvatten i stallet , tyvärr.  
Ska ta ner hennes täckeshängare , krok , krubba , namnskylt  m.m
Skulle ha gjort det idag , så jag tog med mig borrmaskinen & allt . 
Men glömde ju såklart bitsarna , ahh!
Så får helt enkelt bli när jag åker upp till stallet  nästa gång. 
Vilket lär bli imorn eller senare i veckan.

Hade så hemska drömmar inatt om Helgis , tårarna bara rann när jag vaknade :-( 
Vet ju att Hon har det bra , Men jag saknar henne så fruktansvärt ibland .. 


*- Min Lilla Gumma-*



Men ska se till och få något att äta och sen gå ut med vovvarna.
Kan jag verkligen behöva..
Rensa huvudet lite ..


Men måste väcka älsklingen nu och pussa lite på honom :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0