Twilight dax =)


Ska ju som sagt lägga ut lite annonser  b la på Tradera & Blocket.
Men har ju direkt inte kommit till skott än ;-)  Men det kommer!

Men  Måste ju bli av med Helgas spån ca 30 säckar ,
 4 ½ höbalar och Linfrökaka (40 Kg )
Så idag kom den en kvinna och köpte alla spånsäckarna ,
och var även intresserad av Linfrökakan & höet ! 
Vilken Lycka säger jag bara , trodde inte jag skulle får det sålt .
Börjar ju kännas lite ont om tid eftersom stallplatsen går ju ut sista november och
då ska ju allt vara borta och urstädat.

Så stod och hjälpte till i kylan ,
 så nu har jag legat och värmt mig under täcket i 3 timmar ..  *Ler* 
Ändå var det inte så farligt kallt bara  7 minusgrader. 
  Var kanske för dåligt klädd.

Nu Ska Älsklingen & jag iaf åka till Västerås och gå på resturang & Bio  * Mysigt* 
Vi ska ju såklart se  TWILIGHT ...!   som jag har tjatat ;-)  hihihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0