en ensam Torsdag



Känns nästan som vinter  , lite snö & halka :-P
Tog ut vovvarna vid lunch , och det var ju så himla halt..!  
Kändes som jag bara åkte efter dom   *hehe*
Får nog snart skaffa mig broddar , tänk liksom om det hade kommit en hare eller nåt ,
då hade jag säkert åkt omkull av mina värstings vovvar :-P   
Även fast det är Ellis som är starkast så är hon mycket mera lydig  än  Twister. 
Hon lyssnar om man säger "vänta"  men twister .. 
typ - sa du något?

Johan har iaf åkt iväg på kryssning med Birka med jobbet , så ikväll blir jag ensam.
Tur att jag har mina vovvar , tycker inte om alls att sova själv.
Får så svårt att sova utan älsklingen , så det är tur att han är bara borta ett dygn ;-)


Så ikväll blir det film  med en massa ljus och mysa med vovvarna ♥


 
På promenix med Ellis
( bilderna är ifrån oktober )


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Jag har en Canon Eos 400d =) superbra. Men man kan ju ta ännubättre bilder om man har bättre objektiv, blixt mm =) men den är värd varenda krona!

2008-11-20 @ 15:10:36
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Sv. Min pojkvän köpte den på Expert i Filipstad, vi fick den billigare för han känner de som jobbar där =)

2008-11-20 @ 19:16:48
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0