Nighty Night



Sitter fortfarande uppe och kan absolut inte sova. 
Var samma sak igår , kunde inte somna förrän vid 03.00. Fick liksom kramp/ont
i benet / fotleden  som gjorde att jag kunde inte slappna av . 
Höll på så i 4 timmar. 

Fick iaf mitt  " Wrath of the Lich King expansion "  =)  gjorde en DeathKnight :-P
Blir nog mera spelande imorn eftersom jag har städat  hela dagen typ.  
Städade ur våran klädkammare som har blivit någon " släng allt här "  ;-) 
Så nu ser det så fint ut .  Men tror att vi har fått möss igen :-(   
  Fick möss förra vintern oxå men i köket och
nu är det alltså våran klädkammare.  Kan bero på att vi har en massa hundmat där !?!
Jag som e så rädd för möss ..  Usch :-(  

Har bestämt mig för att om jag inte har något speciellt att göra
 nästa vecka så ska jag rensa ut vårat förråd.
Kan ju verkligen behövas!   kommer knappt in *hihi*
Älsklingen har ju fixat min Bmw  så den måste besiktas och sätta på vinterdäcken ,
som ligger längst in i förrådet.  så det är ett måste att städa ur.

Men ska kanske gå och försöka sova lite bredvid älsklingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0