mitt i natten funderingar


  
Sitter och tittar på McLeod´s Daughters ur säsong 4  , mitt i natten & allt =)
  Blev sugen efter att jag hade tittat på Montana Sky , älskar sånna serier!  
  Hästar & snygga Cowboys  borde jag säga mera !? ;-)  
  Kom ihåg en dröm jag hade när jag var yngre då ville jag faktiskt flytta till Arixona , USA. 
Mitt ute i ingenstans på en Ranch :-P     Vill fortfarande flytta ut på landet , långt ifrån City. 
Älskar Landet  , ingen rörelse eller ljus.  Bara tyst och mörkt och en vacker stjärnhimmel ... ♥

Idag har jag känt mig deppig , värdelös , tappat gnistan kan man säga..
Behöver komma bort , ut på Landet några dagar.
Så det är vad jag ska göra , ut på Landet.
Behöver tänka igenom allt , vad jag ska göra med mitt liv.
plugg? jobb ?  framtid?
Helt enkelt vad jag ska göra ??

Vill se den mörka stjärnhimmeln .. ♥



( så söt bild , från Google )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0