12 november


Usch  för tråkigt väder och en massa regn :-( 
Speciellt om man har en leonberger , allt vått fastnar liksom i pälsen .. 
på Twister är det ju bara att torka av , Men Ella måste man nästan skrubba torr :-P

Ellis & jag tycker bättre om lite minusgrader och snö *hehe*  Hoppas på en vit vinter =)


Idag har jag iaf  gått 5 km spåret med vovvarna , tänkte först ta 1 mil spåret 
men efter halva vägen så började det ju såklart att regna.  Så kände inte alls för 5 km till.
Kom hem och vilade lite , har haft en sådan hemsk magont , illamående och yrsel =/   på e.m.
Kan ju bero på att jag inte har ätit något på hela dagen oxå , vaknade med hemsk magont .
Och så fort jag kom i närheten av mat så blev jag illamående. =S

Sen kom Älsklingen hem och bjöd mig på sin goda Ost  & Skink Paj  , min prins ♥


Så nu längtar jag efter  Wow - Wrath of the Lich King.
Har bokat det ifrån CDON , men det kom inte idag. 
Brukar oftast komma dagen innan om man har bokat.
Men det kommer iaf imorn , hoppas jag iaf.  Vill ju spela :-P
Fast det går ju iaf inte att spela förrän 00.01 inatt.

Imorgon måste jag iaf städa , det är ett Måste! =)
Får Maria på besök i helgen , ska bli så kul att få träffa henne :-)
Händer ju direkt inte ofta.
Johan ska på någon så kallad fest med gamla killkompisar hela helgen.
så då blir man ju av med honom :-P *hehe*
nejdå , men det blir nog kul för honom att slippa mig ett tag ;-)

Ska ta och sälja hästsaker oxå på Tradera.
sadel , träns , shabraks , grimmor m.m.
Kommer nog hända att en vacker dag kommer jag nog köpa en häst ,
Men då kan ju köpa nya saker istället.
Tills den dagen jag hittar min Drömhäst.

Men Tvistur , Kolbrá , Ken Bros & Helga kommer alltid finnas i mitt hjärta ♥
Alla hästar är speciella på sitt vis .
Och mina små änglar får nu galoppera fritt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0