20 oktober


Nu är det bara 17 dagar kvar till Kryssningen med
Silja Line / Tallink  " Galazy "  och se Brolle :-P
Någonting att längta till iaf  i detta mörker..  
Tur att jag mina 2 änglar  johan & Ella , dom är mitt allt !

Imorgon blir det att mysa med Helga , " sista Dagen "  :-(  
  Hon ska nog få frossa i morötter lite grann.
Min fina älsklings häst , blir helt gråtfärdig bara att tänka på det ;-(  

Kom ihåg min provridning innan jag hade köpt henne ,
 Världens goaste häst med stark personlighet!
Hade sin egna vilja & Envis som bara den!  som jag ;-)
 Hon var så mysig att rida runt på och busig..  kommer sakna dig lilla gumman
Men du kommer komma till ett bättre ställe nu.
Mitt Hjärta ♥



på tal om något annat ...
Så fick vi iaf tag på hundägaren , han verkade knappt bry sig om vart hans hund var !?
typ när han svarade  jajja , är han där ? ..   hur kan man inte bry sig ???
Jag skulle bli helt förtvivlad om Ella var borta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0