En solig Torsdag


Solen skiner och det verkar som det blir en jättefin höstdag.
Jag ska iväg och byta bil i rimbo och hämta Johans saab , så det blir en lite  Roadtripp.
Joanna ska hänga med oxå , känns skönt att ha något att prata med i detta mörker.
Iaf inombords är det mörkt och alla tankar riktar mot min älskade häst , min vän . 
Saknar henne
Men jag vet oxå att hon har det bra där hon är ,  Men det kommer nog kännas så här ett tag.

Men har oxå en fantastisk sambo  och vänner & bekanta  som finns där för mig .
Och söta Ellis förstås , hon är så gullig :-)  
Igår så var ju rätt så ledsen och hon bara tittade på mig  på det där
sättet  " du ska inte vara Ledsen "   och  pussade på mig  *Ler*  
jag är glad att du finns där för mig , lilla Ella ♥
Jag tror att djur känner på sig , mycket mera än man tror.


på tal om något helt annat :-)


 

Så ska jag eventuellt ta hand om Dalmatiner , hane  " Twister "   i 2 månader ,
då hans familj ska till Thailand.
Hoppas han går ihop med Ella bara , men det tror jag.   Sist dom sågs var dom valpar.  *Ler*

Han kommer iaf på Lördag  :-P 

Kommentarer
Postat av: Sara

Aldrig sett den serien hehe =P fanns inga andra bra videos hehe.

2008-10-23 @ 19:35:31
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0