Fredag



Idag så har man inte gjort så mycket... 
Mest varit ute med vovvarna och spelat lite WoW.
Sen kom älsklingen hem och vi åkte och lämnade tillbaka den blåa saaben till svärfar.
Han hade tydlingen fått samtal om att den bara stod i Valskog och
ville köpa den för 3.000 :-  hehe.
Den är lite trasig , så det e ju därför vi inte åker med den.  
har ju förstås älsklingens röda saab & en volvo.
Undrar när jag får tillbaka min  BMW ??  min pärla ♥

Var sedan till kyrkogården och tände ett ljus , som jag gör varje år. 
är så fint med alla ljus i mörkret , får massa tankar just den här tiden.
Så jag var helt enkelt tvungen att åka dit.  tänka på dom man saknar

Blev sedan en pizza och kolla på Halloween &  Nightmare on Elm Street :-P 
Och massor med godis och Ben & Jerry´s   Half Baked .. 
*gott gott *

Längtar tills på torsdag , då e det kryssningsdax ! =)
men ska väl sova lite nu , kanske ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0