stjärnklar himmel =)


Nu har vi kommit hem från våran 5 km skogstur i skogen ,
så Mysigt att gå i mörkret under en stjärnklar himmel
med bara 2 hundar som sällskap och
Darling förstås , pratade en himla massa =) 
Älskar att  man kan prata om allt med honom.
Imorgon fyller han 26 år , min Älskling ♥

Tagit hand om mina små kaniner oxå ,  Tog ut Philippa lite .
Hon ser så gammal ut men pigg ändå.
Min Lilla skrutt :-P

Imorgon ska jag iaf försöka och ta mig till stallet
och ta hem det mesta av hennes saker..
Måste fixa hennes box oxå , men johan hade lovat och hjälpa mig så
får helt enkelt ta det någon annan dag.
Men Uppsägningstiden på boxen är iaf till sista november.
så det finns ju tid kvar. 

men ska nog spela WoW nu :-P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0